joi, 23 iunie 2016

Cum am ajuns in 2 ore in Brasov?

O problemă urgentă mi-a cerut să fiu prezentă în doar două ore tocmai în municpiul  Brașov. Cum pentru a  ajunge atât de repede, cu mașina proprie era absolut imposibil, am fost obligată să apelez la transportul aerian. Prin acest mod de a mă deplasa am ajuns chiar și cu o jumătate de oră mai devreme, astfel că am putut să mă aranjez și eu cât de cât pentru întâlnirea respectivă. Cum prima parte a întâlnirii mele de afaceri se petrecea chiar în municipiul Brașov m-am descurcat apelând la un taxi și totul a decurs foarte bine.  În următoarele zile trebuia să mă deplasez în mai multe locații din zonă ceea ce a presupus  să apelez la rent-a-car   , ceea ce am și făcut.

Adevărul este că fără mașina închiriată de la SIXT Rent a Car aș fi avut parte de patru zile grele, mai ales că în aceste zile am fost nevoită să am chiar și patru întâlniri în locuri diferite și mai ales la distanțe destul de mari între ele. Cum am fost tratată cu multă înțelegere de personalul  acestei firme mi s-a pus la dispoziție o mașină foarte bună, ulterior am aflat că tot parcul de mașini de închiriat sunt foarte bune, am putut chiar să mă bucur de peisajul deosebit din această zonă. Mașina pe care am închiriat-o mi-a făcut viața mult mau ușoară, căci datorită ei distanțele pe care m-am deplasat parcă au devenit mult mai mici, iar cele patru zile de muncă au putut să se transforme dintr-o muncă asiduuă întruna forte plăcută. Datorită  celor de la New Kopel Group am avut parte de fapt de o semivacanță, căci cu ajutorul mașinii închiriate am putut să îmbin munca cu utilul, am putut să îmi asigur și multe ore de relaxare, să mă bucur de frumusețea locurilor și mai ales de recunoscuta ospitalitate ardelenească.

2 comentarii:

Powered By Blogger