vineri, 18 martie 2016

Un cadou ca de bun-venit căldură!

Zilele trecute mi-a fost ziua, a fost una foarte obișnuită până când cea mai bună prietenă a mea mi-a oferit cadoul, sinceră să fiu știam că vorbisem cu ea despre faptul că vreau să îmi cumpăr un costum de baie din două piese de la costume-baie.ro, dar nu mă așteptam să îl și primesc ca și cadou.

Îmi place foarte mult costumul, este dintr-un material plăcut la atingere și se observă că este foarte rezistent, se pare că acum am ocazia să cumpăr și cel de al doilea model care mi-a atras atenția, pentru ca la vară să le pot schimba cu ușurință între ele.

Cele două modele pe care le alesesem inițial sunt prezentate mai jos, primul model este cel primit, pe cel de al doilea cel mai probabil îl voi achiziționa în curând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger