joi, 5 noiembrie 2015

Vine iarna trecem la pijamale

Iarna se apropie cu pași tot mai rapizi, iar noi trebuie să fim pregătiți pentru a-i face față, de aceea întreaga noastră garderopă suferă în acest moment schimbări. Dacă pe timpul verii când temperaturile erau ridicate ne permiteam să ne punem la somn într-o rochie de noapte, acum trebuie să ne cumpărăm pijamale. Eu o să vă scutesc de câteva vizite pe site-uri și o să vă recomand site-ul de la care eu personal îmi cumpăr pijamalele, este vorba de lenjeriamea.ro, un site cu o diversitate de produse și cu prețuri foarte bune. Pentru iarnă eu mi-am ales până acum două modele, primul este acesta
m-a atras foarte mult la el faptul că este realizată dintr-o țesătură netedă, dar și faptul că îmbie atât de frumos culorile între ele. Alături de ea, în coș, am mai adăugat și această pijama
De data aceasta vorbim de o pijama din bumbac, la care se observă faptul că este o piesă întreagă. Voi ce pijamale v-ați cumpărat pentru iarnă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger